Min kärlek

Hejsan!
Har haft en underbar helg med min älskling. Vi har bara mysigt på hela helgen, en helg jag verkligen behövde med han. Förra helgen va jag ett vrak, deppig, grät hela tiden ja listan kan bli lång. Denna helg har vi kollat på idol vilket är ett måste och att Jens åkte ut gör mig bara så arg, skicka hem mes Kevin istället.., kollar på serier, ätit tre-rätters som svärmor gjorde som var hur gott som helst och spelat. Massa mer också såklart! Älskar min Anton så mycket, utan han hade jag aldrig klara detta. Inte en chans! 

jag känner mig gladare och starkare för varje dag. De kommer ta lång tid att förstå och jag kan leva med detta men jag ska klara detta, för mormors skull. Hon blir ledsen och besviken annars och de är de sista jag vill. Vill göra allt för att göra mormor stolt. Kommer vara ledsen länge till men detta får ta den tid de vill och ska. För mitt eget bästa. 
Praktiken är slut och skola imorgon... Vill ha praktik men träffar allt på torsdag igen!! Godnatt världen! 



2013-11-24 | 22:58:47 | -a ordinary day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback