En vecka sedan

Idag är en svinjobbig dag. Idag är de en dag jag bara känner för att gråta hela tiden. Idag är de en vecka sedan min ängel somna in. Bröt ihop totalt idag på kvällen och kunde verkligen inte sluta heller. Både mamma å pappa satt och trösta mig men mina tårar bara kom. Och hela ansiktet svulna upp, såg ut som jag hade förstorat läpparna eller något liknande, haha! Pratar just nu med Linn och de är superskönt att få prata med nån om annat också, verkligen värmer. :) nu ska jag sova, sov knappt inatt.. Godnatt! 

Godnatt mormor, jag älskar dig och saknar dig så de gör ont i hela mig. Skickar massa pussar och kramar upp till himlen!! ❤️

2013-11-21 | 21:50:52 | -a ordinary day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback