Jag älskar dig mormor.

 Jag har skrivit så mycket sen mormor gick bort och jag gör de endast för jag måste få ut känslor och bara få skriva av sig. Och de är så skönt och behövligt. Tack till alla som har hört av sig på fb-catten, sms och allt annat. Vet att de inte är så många som läser min blogg, men de gör inget. 
Nu är begravningen över och det va så fint. Vi verkligen hyllade mommo, och hon förtjänar de så mycket. Hon förtjänar allt som finns. Men jag måste börja gå vidare MEN jag saknar och kommer alltid sakna henne och jag vet att hon alltid är med mig och stöttar mig fast hon är på fel sida, hon borde egentligen vara med oss. 
Kommer kämpa för dig mormor, älskar dig och saknar dig. 

2013-12-10 | 11:57:00 | -a ordinary day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback